Kysymykset ylläpidolle

Täältä löytyvät kaikki foorumin säännöt ja ohjeistus käyttämiseen ja ongelmatilanteisiin.

Kysymykset ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Lily » 04.11.2013 10:51

Onko sinulla kysyttävää ylläpidolta?
Eikö joku asia onnistu tai toimi?
Tarvitsetko apua jonkun asian kanssa?

Tämä on juuri oikea paikka moisille kysymyksille!
Rohkeasti vain nostamaan siis kissaa, koiraa ja marsua pöydälle, niin foorumin käyttäminenkin sujuu sukkelammin.
Ja muistetaanhan taas, että tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan.

Asiat ja ongelmat käsitellään saapumisjärjestyksessä.


- Lily.

ps. Näin alkuun täällä foorumilla voi olla paljonkin ongelmia ja puutteita, joten ihan kaikesta ei kannata saman tien kysellä ja tehdä korjauspyyntöjä, koska kaikki on muutenkin vielä työn alla ja luultavasti monet asiat tullaan korjaamaan, kunhan tästä valmiimpi saadaan. Kärsivällisyyttä ystäväiset.
Kuva
~ WE HAVE EACH OTHER
Avatar
Lily
Hitler
 
Viestit: 4281
Liittynyt: 03.11.2013 21:59
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysymykset ylläpidolle

ViestiKirjoittaja pinjasmiletoyou » 22.07.2017 23:01

Mulla itse asiassa onkin yksi kysymys...

Mä en näe enää ficcien bannereita. Kuvan tilalla on teksti "Please update your account to enable 3rd party hosting" ja kuvana toimii tommonen nopeusmittarin näkönen asia jossa on "100%"
Onko mitään hajua mistä tää johtuu? Miten mun muka pitäis tili päivittää...
Viimeksi muokannut pinjasmiletoyou päivämäärä 23.07.2017 14:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
pinjasmiletoyou
Humanoid
 
Viestit: 195
Liittynyt: 05.11.2013 18:04
Paikkakunta: Kerava

Re: Kysymykset ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Lily » 23.07.2017 00:24

^ Juu, tuo ei ole ainoastaan sun ongelma, vaan ne ei näy kenellekään. Ei ainakaan ne, mitkä on linkitetty PhotoBucketin kautta, koska ko. sivusto on nyt tehnyt jotain muutoksia järjestelyihinsä ja kaikki niiden kuvat heittää sen samanlaisen "nopeusmittarikuvan". Mä en ole ehtinyt päivittää omien ficcieni bannereita, mutta tarkoitus olisi korjata asia, kunhan pääsen koneelle värkkäämään. Ei siis syytä huolestua, että vika olisi jossain sun ohjelmistossasi tai muussa vastaavassa. Eli kunkin kuvan lisääjän pitää siis tehdä nuo päivitykset.
Kuva
~ WE HAVE EACH OTHER
Avatar
Lily
Hitler
 
Viestit: 4281
Liittynyt: 03.11.2013 21:59
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysymykset ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Pipe » 12.05.2020 22:48

Lily: Mulla on ihan yleinen kysymys foorumin ylläpidosta. Haluaisin kysyä, et mistä ihmeestä mä saan ton Uusi Aihe kohdan näkyviin tuolta hallintapaneelista? Vanhoilla foorumeilla joita oon pitänyt, se on tullut automaattisesti, mut nyt loin juuri tälle alustalle sen foorumin ni en saa tuota "Uusi Aihe" / "Vastaa" kohtaa näkyviin. :D Mistä se/ne pitäisi löytyä? Osaatko auttaa?

Ja saanko kysyä mikä teema täällä on käytössä? :)
♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä ♥

Rikkirevittyä, pientä sydäntä, en koskaan voisi satuttaa♥
Polseres amunt!♥
Pipe
Queen of Suburbia
 
Viestit: 551
Liittynyt: 22.11.2013 12:10


Paluu SÄÄNNÖT & OHJEET

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron